W jaki sposób wykorzystać lady wystawiennicze podczas imprez branżowych?

Lada targowa kojarzy się głównie ze szpitalami, urzędami, hotelami albo innymi miejscami użyteczności publicznej. Jednak okazuje się, że ten model może też mieć nieco inną formę, która z powodzeniem sprawdzi się podczas firmowego udziału w imprezach branżowych. Zapoznaj się ze wskazówkami tworzenia stanowiska firmowego.

Lada idealnie dopasowana do Twoich oczekiwań

Wprawdzie lady targowe zazwyczaj charakteryzują się dość niewielkimi gabarytami, ale nadal są dość dużym meblem. Na blacie można z powodzeniem rozstawić wiele narzędzi pracy takich jak laptop, notes, dodatkowy monitor czy klawiatura. Lada recepcyjna ma dodatkowo wiele przegródek. Dzięki temu możesz zapanować nad nieporządkiem w dokumentach. To szczególnie ważne podczas imprez targowych, gdzie można spodziewać się dużej liczby różnych bodźców. Jeśli zaprowadzisz porządek na swoim stanowisku, będzie Ci łatwiej znaleźć wszystkie przybory, a tym samym zaczniesz sprawniej obsługiwać klientów.

Przyciągnij uwagę potencjalnych klientów

Lady recepcyjne obok funkcjonalności mają wiele zalet. Ze względu na niemałe gabaryty trudno ją przegapić. Jest świetnym elementem przyciągającym uwagę przechodzących Możesz na niej wyeksponować najważniejsze informacje o firmie, takie jak logo, nazwa, specjalizacja, a także hasła reklamowe. Dzięki temu wyróżnisz się na tle konkurencji. Poza logo lub nazwa Twojej firmy będą doskonale widoczne nawet z daleka.

Stwórz miłą atmosferę

Lada recepcyjna też pewne magiczne właściwości. Odwiedzający podskórnie czują, że to miejsce, do którego można podejść, aby zdobyć informacje o firmie, jej ofercie albo w innym pokrewnym temacie. Postaraj się, aby dodatkowo podkreślić ten efekt przestrzeni niemal idealnej. Możesz użyć do tego oświetlenia albo dodatków, które zwrócą uwagę gości. Na ladzie warto zostawić też materiały promocyjne w formie katalogów, ulotek oraz gadżetów reklamowych.

Zapewnij wygodne miejsce do rozmów

Komfort rozmów przy ladzie może być dużo wyższy dzięki dodaniu siedzisk. W tej sytuacji doskonale sprawdzą się hokery. Ze względu na ich budowę, każdy gość, niezależnie od wzrostu będzie w stanie dosięgnąć do szczytu lady i swobodnie porozmawiać z przedstawicielem Twojej firmy.

Zaproponuj interaktywne atrakcje

Jeżeli przygotowałeś konkursy dla gości i chcesz ich zaangażować w zabawę, warto wprowadzać śmiałków właśnie przy ladzie recepcyjnej. To idealne miejsce, żeby znaleźć chętnych, a następnie na spokojnie wytłumaczyć wszystkie zasady rozgrywki.

Wykorzystaj nowe technologie

W dobie cyfrowej nie można zapominać o używaniu nowych technologii na stoisku firmowym. Możesz np. uzyć ekranów dotykowych, aby potencjalni klienci mogli poznać lepiej ofertę firmy, jej historię czy wartości. Możesz również użyć narzędzi do zbierania danych, które pozwolą Ci lepiej poznać potrzeb klientów. Lada recepcyjna doskonale sprawdzi się jako miejsce, w którym możesz zaprezentować nowoczesne usługi i produkty.

Podsumowanie

Lada recepcyjna na stoisku firmowym podczas targów branżowych to bardzo ważne miejsce. Powinna być funkcjonalna i estetyczna, a także zapewniać komfortowe warunki do prowadzenia rozmów z klientami. Ważne jest, aby była dobrze wyeksponowana i przyciągała uwagę. Z kolei jej styl powinien spełniać oczekiwania nawet najbardziej wymagających estetów. Dobrze sprawdzi się tutaj klasyczna biel albo czerń. Taka paleta kolorów zawsze wygląda atrakcyjnie.

Jeżeli masz ochotę urozmaicić swoje stanowisko, postaw na wynajem lad recepcyjnych. Ten element wyposażenia może dostarczyć Ci firma Movement, która od ponad 15 lat specjalizuje się w tworzeniu stoisk na imprezy branżowe. Zajrzyj do oferty i wybierz wariant, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Informacja prawna